Verbindingen

Abonneren op de nieuwsbrief

FAQ

Algemeen

1) Hoe kunt u ons bereiken ?

24 uur/ 24 uur per internet mede ons contactformulier.

2) Hoe kan ik bij Animalboost boodschappen doen ?

In onze online catalogus kiest u een product uit en voegt het uw goederenkorf bij. Zodanig u gekozen hebt klikt u op « bestelling ».

Om uw bestelling te bevestigen moet u ten eerste een klantenconto openen of u aanmelden mocht u al klant zijn. Daarna volg etappe per etappe van de bestelling. Om uw bestelling te bevestigen moet u de button « Ik ga akkoord met de Algemene verkoopsvoorwaarden » aanklikken.

Ten langen leste, bij de etappe van het veilige elektronische betaalsysteem, moet u de gegevens van uw creditkaart aangeven : kaartnummer, geldigheidsdatum en de 3talige veiligheidscode ofwel u volgt onze instructies qua overschrijving.
Klik de « bevestigen » button om uw betaling van de bestelling te bevestigen.

3) Hoe kan ik mijn aankoop ongedaan maken ?

U beschikt over 7 werkdagen om uw aankoop ongedaan te maken. Uw annulering moet u ons per e-mail opsturen. Daarna ontvangt u van ons een bevestiging van uw annulering. Gelieve eveneens onze « Algemene verkoopsvoorwaarden » te raadplegen.

Betaling

1) Veilig betaalsysteem

Om de veiligheid van uw data te garanderen worden uw gegevens niet op onze website opgeslaan. De online betaling gebeurt via een veilig betaalsysteem van de firma Ogone, een vooraanstaande Europese Payment Service Provider, welke een beveiligd afhandeling van uw transacties garandeert.

2) Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd ?

Wij accepteren creditkaarten, Visa, Eurocard en Mastercard zowel nationaal of internationale banktransfers / overschrijvingen (De kosten van de banktransfers / overschrijvingen zijn ten laste van de klant).

3) Is de BTW al inbegrepen ?

Al onze prijzen zijn inclusieve BTW.

Moest u de eisen vervullen geen BTW te moeten betalen (levering & facturatie buiten België) word de prijs aangegeven zonder BTW, met bijvoeging van de leveringskosten. De klant is verplicht de BTW en alle importkosten in zijn land te betalen.

4) Ontvang ik een rekening ?

De rekening wordt automatisch opgesteld, per e-mail verstuurd of onze producten bijgevoegd.

Levering

Betreffende de leveringstermijnen en kosten gelieve onze “Algemene Verkoopsvoorwaarden” te raadplegen. Wij kunnen wereldwijd leveren, maar opgelet, de levertermijnen kunnen van land te land verschillen.

1) Kan ik een ander leveradres opgeven dan mijn privéadres ?

Dat is mogelijk, bij het bestellen gelieve een rekening- en een leveradres op te geven.

2) Wat gebeurt er als ik op het moment van de levering niet thuis ben ?

Omdat het in het algemeen om kleine pakken gaat, passen deze in elke brievenbus. Bij grotere bestellingen raden wij u deze per aangetekende te bestellen. Mocht u bij de levering niet thuis zijn wordt u door uw postdienst verwittigd en hebt u normaal gezien 7 dagen de tijd uw pakket op uw postkantoor op te pakken.

3) Mijn levering is beschadigd, wat gebeurt er ?

Gelieve ons een e-mail met de verklaringen van de beschadigingen te sturen en wij informeren meteen u hoe het verder gaat.

Mijn conto

1) Waarom moet ik een klantenconto openen ?

Als u een klantenconto opent hoeft u niet telkens uw complete gegevens aan te geven als u aankopen wilt doen, het volstaat uw login, password een e-mail adres aan te geven. Verder ontvangt u automatisch onze newsletters en geniet u van promoties.

2) Hoe open ik een conto ?

Om een conto te openen gelieve deze link te volgen : « Mijn conto »
  1. Klik op de link « ik ben nog niet geregistreerd »
  2. Vul uw gegevens in
  3. Controleer uw gegevens en klik op « bevestigen ».

3) Hoe kan mijn conto gegevens wijzigen ?

Om uw gegevens zoals e-mail adres of andere te wijzigen, ga naar de link « Mijn conto » en meld u aan. Ga naar het link « conto informaties » en u kunt meteen uw gegevens wijzigen.

4) Ik ben mijn passwoord kwijt, wat nu ?

Als u uw e-mail adres kent, maar uw passwoord kwijt bent, ga naar het link « passwoord vergeten ». Wij sturen u dan een link mede deze u een nieuw passwoord kunt aanleggen.

5) Hoe kan ik de newsletter afbestellen ?

Klik op de link « newsletter afbestellen ».